پرسش و پاسخ‌های متداول

 

تفاوت قیمتی در های‌موبو، نسبت به بازار وجود دارد؟

یقیناً بله. هدف اصلی های‌موبو، ارائه‌ی محصولات با مناسبترین قیمت می‌باشد. همچنین شما در خرید آنلاین فقط هزینه‌ی محصول را می‌پردازید، این مزیتی است که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری، ایمیل و آدرس من وجود دارد؟

بله. شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد سیستم می‌شوید و می‌توانید مشخصات حساب کاربری خود را از قسمت «ویرایش اطلاعات» تغییر دهید.

 

من درخواست تغییر رمز عبور خود را فرستاده‌ام، اما هیج ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور برای من ارسال نشده است؟

حتماً چک کنید به اینترنت متصل باشید و مطمئن شوید صفحه مورد نظر به طور کامل بارگذاری شده باشد، سپس اقدام به درخواست تغییر رمز عبور کنید. در صورت حل نشدن مشکل، از قسمت «تماس با ما» به ما اطلاع دهید.

 

آیا به تراکنش‌ها و خریدهای قبلی میتوانم دسترسی داشته باشم؟

بله. شما میتوانید وارد سیستم شوید و مستقیماً به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و خریدها و تراکنش‌های قبلی خود را مشاهده کنید.

 

چگونه به های‌موبو اعتماد کنم؟

فروشگاه های‌موبو دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می‌باشد . لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان آن مجموعه به این فروشگاه اعطا شده است. این نماد را می‌توانید در صفحه‌ی اول سایت مشاهده بفرمایید.

 

به منظور خرید، باید عضو های‌موبو باشیم؟

بله. برای خرید از های‌موبو باید مشخصات کاربری خود را تکمیل کنید، به این معنی است که برای تکمیل فرآیند خرید باید تمامی مشخصات خود را تکمیل کنید.

 

امکان خرید به صورت 24ساعته وجود دارد؟

بله. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید، اما در نظر داشته باشید سفارشات، فردای آن روز به بخش بسته‌بندی و ارسال واگذار خواهد شد.

 

امکان خرید توسط خودم و تحویل سفارش برای شخص دیگر نیز وجود دارد؟

بله. شما میتوانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و هزینه آن را بپردازید و در قسمت آدرس، نشانی مورد نظر خود را وارد کنید تا محصول مورد نظر به نشانی مورد نظر شما ارسال شود.

 

امکان خرید به صورت شخصی و صدور فاکتور با نام شخص حقوقی و شرکتی وجود دارد؟

بله، به منظور انجام این روش می‌بایستی در قسمت توضیحات، اطلاعات شرکت خود را ثبت نمایید.

 

چگونه از وضعیت سفارش ثبت شده خود آگاه شویم؟

شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانید وارد سیستم شوید و از آخرین وضعیت سفارش خود با خبر شوید.

 

آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟

بله. همواره می‌توانید تا قبل از ارسال کالای خریداری شده (قبل از ساعت 12 ظهر روز ثبت سفارش) به شما آنرا لغو و یا تغییر دهید. حائز اهمیت است چنانچه مرسوله شما در قسمت سفارشات به حالت ارسال شده در آمده باشد باید در اولین فرصت، پس از دریافت کالای خریداری شده، در طی نهایتاً یک روز اقدام به ارسال مجدد کالا به های‌موبو کنید. واضح است که کالای دریافتی را نباید باز و یا دستکاری کنید، در غیر اینصورت حق تغییر کالا از شما پس گرفته خواهد شد.

 

آیا بعد از ثبت سفارش، نیازی به تماس با بخش فروش می‌باشد؟

خیر. همکاران ما پس از ثبت سفارش در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

 

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

خیر تمامی سفارشات به صورت آنلاین بوده و شما می‌توانید از طریق وبسایت اقدام به خرید کنید.

 

قصد خرید کالا و ارسال آن به عنوان هدیه را دارم، آیا امکان دارد که فاکتور برای او صادر نشود؟

بله . این امکان در وب سایت ما وجود دارد که شما کالایی را به عنوان هدیه برای شخص دیگری را سفارش دهید و فاکتور برای شخص مورد نظر ارسال نشود. تنها درخواست خود را در بخش یادداشت سفارش درج کنید تا انجام شود.

 

امکان بسته‌بندی تزئینی به منظور هدیه دادن، پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید در حین ثبت سفارش در توضیحات خرید خود، درخواستتان را یادداشت نموده تا انجام شود. گاهاً بنا به نوع درخواست شما، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه از سمت شما باشد.

 

امکان تغییرات از قبیل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برروی محصول خریداری شده وجود دارد؟

واضح است که ما در های‌موبو تنها کالاهای اصلی را به مشتریان عرضه می‌کنیم و از هرگونه دستکاری دستگاه چه به صورت نرم‌افزاری و چه بصورت سخت‌افزاری پرهیز می‌کنیم.

 

درصورت ناموجود بودن یک کالا در های‌موبو، تا چه زمانی باید صبر کنیم؟

شما می‌توانید از طریق کلید «خبر بده» در سمت راست هر محصول و وارد کردن شماره‌ تلفن خود، پس از موجود شدن از طریق پیامک اطلاع پیدا کنید.

 

امکان اینکه پس از خرید، وضعیت کالایی به صورت ناموجود باشد وجود دارد؟

اگر شما آخرین محصول موجود را خریده باشید و دیگر محصولی با آن مشخصات در قسمت انبار موجود نباشد، سیستم به صورت اتوماتیک آن محصول را ناموجود خواهد کرد.

 

آیا کالاهای موجود در های‌موبو، اصل و پلمپ شده هستند؟

کلیه‌ی کالاهای ارائه شده اصلی می‌باشند. هیچ گونه کالای معیوب و یا غیراصلی به فروش نخواهد رسید.

 

آیا می‌توانیم تعدادی از یک محصول را به صورت یکجا خریداری کنیم؟

خیر. مصرف کننده نهایی، اولویت ارسال سفارش در های‌موبو را داراست و از این رو همواره ممکن است سفارشات با تعداد انبوه و یا سفارشات همکاران به حسابشان عودت شود.

 

امکان اطلاع از کشور سازنده محصول و یا محتویات جعبه قبل از خرید وجود دارد؟

بله تمامی نکات از قبیل مشخصات فنی و کشور سازنده محصولات در صفحه‌ی محصول مورد نظر قرار گرفته تا خرید شما را آسانتر و مطئن‌تر کند.

 

قیمت محصولات در های‌موبو به روز هستند؟

بله. قیمت‌ها هر روز در حال تغییر هستند و شما قیمت تمام شده یک محصول را مشاهده خواهید کرد.

 

مزایا و تخفیفاتی برای مشتریان دائمی و یا خریدهای سازمانی وجود دارد؟

در حال حاضر متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد.

 

امکان تغییر قیمت پس از ثبت سفارش ، به دلیل نوسانات ارزی وجود دارد؟

همواره تعیین قیمت‌ها در سایمان دیجیتال، بر اساس خریدهای قبلی انجام می‌شود، پس می‌توانید با خیال راحت از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

 

مبلغ سفارشات به چه صورتی پرداخت می‌شود؟

مبلغ سفارشات به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

 

درگاه الکترونیکی پرداخت، از کدام کارت‌های بانکی پشتیبانی می‌کند؟

با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب می‌توانید محصولات خود را خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید رمز اینترنتی (رمزدوم) کارت شما فعال شده باشد.

 

آیا امکانی برای پرداخت محصول موردنظر در محل وجود دارد؟

این امکان متاسفانه در حال حاضر در سیستم وجود ندارد.

 

امکان خرید محصولی به صورت اقساطی وجود دارد؟

در حال حاضر فروش اقساطی وجود ندارد و کاملاً بصورت نقدی انجام می‌شود.

 

امکان خرید به وسیله چک وجود دارد؟

در حال حاضر فروش چکی وجود ندارد و کاملاً بصورت نقدی انجام می‌شود.

 

درگاه پرداخت الکترونیکی سایت، امن است؟

درگاه سایت با همکاری شرکت Pay.ir انجام پذیرفته و کاملا امن می باشد.

 

نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌ی پستی سفارش به چه صورتی است؟

هزینه‌های پستی با توجه به وزن کالای مربوطه از سوی مرکز پست مرکزی محاسبه می‌شود.

 

آیا با انتخاب تحویل اکسپرس، محصول خریداری شده، مشمول هزینه ارسال نیز می‌شود؟

با انتخاب تحویل اکسپرس محصول شما سریعتر به دست شما خواهد رسید (۲۴ الی ۴۸ ساعت) که این سرویس نیز مستلزم هزینه اضافی است.

 

امکان تحویل محصول در روز و ساعت مشخصی وجود دارد؟

تمامی محصولات به شرکت پست ارایه می‌شود و زمان توزیع محصول مشخص نیست.

 

چند روز پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را دریافت می‌کنیم؟

تحویل کالا در اهواز در همان روز انجام می‌پذیرد اما در شهرستان‌های دیگر نسبت به نوع ارسال محصول از یک روز کاری تا هفت روز کاری متغییر است.

 

امکان ارسال سفارشات از طریق تیپاکس، به کدام شهرها وجود دارد؟

این امکان صرفاً برای مراکز استان‌ها وجود دارد.

 

اگر کالایی بازگردانده شود، مبلغ پرداختی به چه صورتی به حساب خریدار واریز می گردد؟

بعد از بررسی هزینه‌ی محصول در عرض ۲۴ ساعت به حساب شما عودت داده می‌شود.

 

اگر کالایی خریداری شده با کالای تحویلی تفاوت داشت، چه کاری باید انجام دهیم؟

در طی فعالیت های‌موبو هیچ گاه همچنین مشکلی پیش نیامده است اما چنانچه به فرض مثال محال چنین اتفاقی برای شما افتاد در همان روز با هماهنگی با واحد پشتیبانی محصول را برای ما بفرستید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

 

اگر محصول خریداری شده، دچار ایراد و یا شکستگی بود، چه کاری باید انجام دهیم؟

مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد ولی اگر با چنین شرایطی مواجه شدید در همان روز با هماهنگی واحد پشتیبانی، محصول را برای ما ارسال کنید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

 

کالایی را خریداری کرده‌ایم، اما از تاریخ گارانتی آن مدتی گذشته است، چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟

همان لحظه با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید.

 

اگر پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام «کد معتبر نیست» مواجه شدیم چکار باید بکنیم؟

لطفاً سریعاً با پشتیبانی تماس بگیرید و به صورت برخط مشکل شما حل خواهد شد.

 

چه مواردی از کالای خریداری شده، مشمول گارانتی است؟

نمایشگر دستگاه، لوازم جانبی از قبیل هندزفری، باتری و… و همچنین صفحه‌ی لمس دستگاه دارای گارانتی نبوده و کلیه سایر موارد دارای گارانتی می‌باشد.

 

گارانتی تعویض 7 روزه‌ی کالا برای تمام کالاها اعمال می‌شود؟

بله. شما می‌توانید درصورت وجود ایراد درمحصول از اولین روزی که کالای مورد نظر به دست شما رسیده تا هفتمین روز، کالا را تعویض کنید. لطفاً برای کسب اطلاعات کامل در این راستا به صفحه‌ی «شرایط بازگشت کالا» مراجعه بفرمایید.

بستن
مقایسه